Tip of klacht
De zorgverleners op de Centrale Huisartsenpost Almelo (CHPA) proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Gelukkig verloopt het contact tussen patiënt en zorgverlener meestal naar ieders tevredenheid. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de geleverde zorg. Of dat u suggesties heeft waarmee wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij horen dit natuurlijk graag van u.
Tip
Als u een tip voor ons heeft, of als u zaken zijn opgevallen die wij kunnen verbeteren, dan horen wij dit graag. U kunt uw opmerkingen rechtstreeks mailen naar: secretariaat@chpalmelo.nl.
Klacht
Een klacht over de Centrale Huisartsenpost Almelo (CHPA) kunt u indienen door het klachtenformulier te downloaden en die ingevuld te versturen. Afhankelijk van de aard van de klacht, wordt deze óf intern opgepakt óf doorgezet naar de onafhankelijke klachtenfunctionaris. Met ongeveer een week wordt er contact met u opgenomen. U kunt het klachtenformulier hier downloaden.
Skge
Als u er echt niet uitkomt met de onafhankelijke klachtenfunctionaris van de CHPA dan kunt u uw klacht indienen via het Skge.
Zorgbelang Overijssel
Voor meer ondersteuning en informatie over uw rechten als patiënt kunt u terecht bij de afdeling ‘Klachtopvang van Zorgbelang Overijssel’, telefoon 0900-2437070.
www.zorgbelang-overijssel.nl