Laden

Levensbedreigende situatie? Bel altijd 112

Tip of klacht

De zorgverleners op de Centrale Huisartsenpost Almelo (CHPA) proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Gelukkig verloopt het contact tussen patiënt en zorgverlener meestal naar ieders tevredenheid. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de geleverde zorg. Of dat u suggesties heeft waarmee wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wij horen dit natuurlijk graag van u.

Tip

Als u een tip voor ons heeft, of als u zaken zijn opgevallen die wij kunnen verbeteren, dan horen wij dit graag. U kunt uw opmerkingen rechtstreeks mailen naar: secretariaat@chpalmelo.nl.

Klacht

Een klacht over de Centrale Huisartsenpost Almelo (CHPA) kunt u indienen door het  klachtenformulier te downloaden en die ingevuld te versturen. Afhankelijk van de aard van de klacht, wordt deze óf intern opgepakt óf doorgezet naar de onafhankelijke klachtenfunctionaris. Met ongeveer een week wordt er contact met u opgenomen. U kunt het klachtenformulier hier downloaden. 

Skge

Als u er echt niet uitkomt met de onafhankelijke klachtenfunctionaris van de CHPA dan kunt u uw klacht indienen via het Skge

Zorgbelang Overijssel

Voor meer ondersteuning en informatie over uw rechten als patiënt kunt u terecht bij de afdeling ‘Klachtopvang van Zorgbelang Overijssel’, telefoon 0900-2437070.
www.zorgbelang-overijssel.nl